Kom godt i gang
At etablere en backup med Excovery er ganske enkelt. Hele
processen kan inddeles i tre dele.
Det første du skal gøre er at oprette dig som kunde. Dette gør
du på bestillingssiden. Undervejs i
bestillingen skal du angive hvilken backupløsning du
ønsker, samt nogle personlige oplysninger som navn, adresse og
email adresse. Når bestillingen er gennemført modtager du et
kundenummer og adgangskode via email.
2. Download Excovery klient programmet
(Gå til softwaresiden)
Efter du har modtaget dit kundenummer skal du hente Excovery
programmet fra websiden. Dette gør du på
softwaresiden. Programmet
du henter er et installationsprogram til Excovery. Når du starter
installationsprogrammet vil det lede dig igennem installationen af
Excovery på din computer.
3. Opret backup
Når installationen er fuldendt kan du starte Excovery programmet
fra din start menu. Du finder Excovery under Start menuen -
Programmer - Excovery - Excovery. Når programmet starter
skal du logge dig på med dit kundenummer og adgangskode. Herefter
vælger du opret sikkerhedskopi og følger vejledningen i programmet. En
nærmere beskrivelse af hvordan du opretter din første backup kan du
læse mere om i vejledningen:
Sådan opretter du en backup.